TW Booster Gold - Kedai Nakal - Nakal Dengan Pasangan Sah Saja Tau

Top Ad unit 728 × 90

TW Booster Gold

TW Booster Gold Specifications

Harga Pasaran TW Booster GoldRM120.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM70 | Sabah Sarawak RM75
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTambah Nafsu Lelaki

TW Booster Gold Description

TW BOOSTER GOLD merupakan makanan atau vitamin tambahan bagi meningkatkan saiz  permata lelaki dan kesihatan batin lelaki dengan menggunakan herba semulajadi yang dirumus khas dalam TW Booster Gold. ​

TW Booster Gold adalah makanan tambahan yg berkesan dan tanpa sebarang kesan sampingan dan juga menjadikan TW Booster Gold sebagai ubat atau vitamin yang hebat di Malaysia bagi setiap lelaki.

Dengan feeback positif daripada pelanggan terhadap TW Booster Gold, Permintaan TW Booster Gold telah meningkat dengan begitu banyak dan menular ke dalam pasaran Malaysia sebagai vitamin yang sangat berkesan untuk lelaki dan menjadi pilihan untuk TW Booster Gold.

Khasiat TW Booster Gold

  • Membantu meningkatkan kesihatan zakar.
  • Membantu merawat urat zakar yang rosak akibat dari perlakuan melancap.
  • Membantu menambah saiz zakar.
  • Menambah ketegangan zakar.
  • Tahan lebih lama ketika berjimak.
  • Menjadikan zakar lebih keras..
  • Meningkatkan nikmat hubungan seks.

PERCAYALAH TW BOOSTER GOLD dapat membantu Anda MENJADI LELAKI HEBAT DI RANJANG! DENGAN UKURAN ZAKAR YANG LEBIH BESAR DAN PANJANG, DAN MASA BERAKSI YANG LEBIH LAMA, PASANGAN ANDA PASTI TIDAK MAHU MELEPASKAN ANDA KELUAR BILIK! HARI-HARI MAU!!*

*DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

TW Booster Gold Reviewed by S2U on January 15, 2020 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Kedai Nakal - Nakal Dengan Pasangan Sah Saja Tau © 2007 - 2019
Powered by Blogger.